fbpx

Попълни анкетата на CAP Green Zone и спечели

ноември 27, 2021

>> ПОПЪЛНИ АНКЕТАТА ТУК <<<

Откъде идва храната, която слагаме всяка вечер на масата, поръчваме онлайн или в заведение за бързо хранене? Полезна ли е? Какво съдържа? Къде ще отидат парите от сметката, която плащам?

Въпроси, които модерният градски човек започва да си задава все по-често в наши дни. За да отговорим на тези въпроси, ние от АБ Комюникейшънс и проектът CAP Green Zone, стартираме информационна кампания, която цели да повиши знанията на широката публика за  устойчивото производство на храни чрез новата Обща селскостопанска политика (ОСП) на Европейския съюз.

Попълвайки тази анкета, ще ни помогнете да подобрим нашите послания и да ви информираме по-качествено за ключовите стратегии на новата ОСП като: зелено земеделие, дигитална трансформация, къси вериги и други.

Всеки попълнил нашата анкета, участва в онлайн томбола за слединте награди, предоставени от нашите партньори:

  • Голямата награда: 1 бр. Soeks Ecovisor F4 – Иновативна домашна лаборатория Soeks Ecovisor F4: 4 функции в 1 – тестер за нитрати, тестер за твърди частици във водата, дозиметър и електромагнитен тестер. Наградата е предоставена от нашия партньор: TINOX
  • 3 бр кошници с натурални български продукти от Маркет 380 ,
  • 50 бр. подаръчни торби на CAP Green Zone

Анкетата ще бъде изтеглена на 21 декември от 12.00 часа. Печелившите ще бъдат обявени по имейл.  

Наградите ще бъдат доставени до печелившите до 9 януари 2021 г.
С наградените участници ще се свържем на електронната поща, която са указали в анкетата.

Успех!

Свали мобилното приложение Farm Check и се увери се в произхода на над 75 000 хранителни продукти.

Свързани публикации

ОСП: Устойчивостта е основна цел на стопаните през новия програмен период

ОСП: Устойчивостта е основна цел на стопаните през новия програмен период

ЕК публикува доклад относно приложението на ОСП през 2023-2027 г. Европейската комисия публикува доклад относно приложението на Общата селскостопанска политика (ОСП) за периода 2023-2027 г. В документа се потвърждава важната роля на стратегическите планове по ОСП за...

Броени дни до края на кампанията на МЗХ „Призвание: БиоЛогичен!“

Броени дни до края на кампанията на МЗХ „Призвание: БиоЛогичен!“

Инициативата за популяризиране на биопроизводството обхвана 56 населени места До 5 декември продължава информационната кампания под мотото „Призвание: БиоЛогичен!“, напомнят от Министерство на земеделието и храните (МЗХ). Кампанията стартира на 7 ноември 2023 г...

АГРОПОЛИТИКИ: Био-то е кауза, био-то е здраве, био-то е политика

АГРОПОЛИТИКИ: Био-то е кауза, био-то е здраве, био-то е политика

Защо био? Био-то е кауза, био-то е здраве, био-то е политика. Информационна кампания за популяризирането му с цел привличане на нови биопроизводители провежда МЗХ. Какви са амбициите на аграрното ведомство и можем ли да обърнем негативните тенденции за спад в броя на...