За проекта CAP Green Zone
Откъде идва храната, която слагам всяка вечер на масата, поръчвам онлайн или в заведение за бързо хранене? Полезна ли е? Какво съдържа? Къде ще отидат парите от сметката, която плащам?
Въпроси, които модерният градски човек започва да си задава все по-често в наши дни. И с право.
За да отговорим на тези въпроси, ние от АБ Комюникейшънс стартираме информационната кампания CAP Green Zone, която цели да повиши знанията на широката общественост за насърчаването на устойчивото производство на храни чрез новата Обща селскостопанска политика.
И ако предното изречение ви звучи прекалено сложно и е напът да ви откаже да четете, ще караме направо. В нашия сайт ще откриете отговори на следните въпроси:
– Какъв е пътят на храната от фермата до трапезата?
– Кои са добрите практики за иновации, които фермерите прилагат?
– Как модерните технологии подобряват живота в селските райони?
– Защо зеленото земеделие е толкова важно за всички?
– Как Европейският съюз помага в борбата с климатичните промени?
За кого е насочен този проект?
Основните целеви групи на информационната кампания CAP Green Zone са:
- Земеделска общност в България: всички заинтересовани страни, участващи в земеделието.
- Широката публика: хора от различни възрасти, с различни професии, които имат интереси към земеделието и производството на храни или обмислят да стартират бизнес в тази област
- Младежи в градовете и селата: За нас младите хора в градовете и селските райони са потенциални фермери и вярваме, че с тяхна помощ можем да насърчим развитието на зелената култура в областта на земеделието
Всеки, който се припознава в посочените целеви групи, може да се абонира за нашия електронен бюлетин и да получава пръв актуални новини за дейностите по проекта, както и за това как може да се включи в него.
Мисия:
Нашата мисия е подобрим разбирането за процеса на производство на храни сред всички заинтересовани страни в хранителната верига. Вярваме, че сред младите хора в големите градове и селските райони има бъдещи земеделци, които един ден ще реализират мечтата за по-зелено земеделие и по-здравословна храна на нашата трапеза.
Кои са специфичните цели на CAP Green Zone?
- Да информира всички заинтересовани страни в България за най-новите разработки в рамките на новата ОСП и Националния стратегически план
- Насърчаване на устойчивото производство на храни, стратегията „От фермата до трапезата“ и стратегиите за биологичното разнообразие
- Насърчаване на агроиновациите сред земеделската общност и широката общественост в България.
- Представянето на сектора като привлекателен, предлагащ бизнес възможности за млади и иновативни земеделски производители, като същевременно подчертава приноса на ОСП за подпомагане на икономическия растеж в селските райони.
За АБ Комюникейшънс
AB Communications e рекламна агенция, специализирана в цялостното бранд, рекламно и комуникационно обслужване. Ние имаме повече от 12 години опит с клиенти в земеделския сектор и сектор „Хранително-вкусова промишленост“, включително и за организацията на ключови събития от календара на агрообществото в България: Национална среща на земеделските производители в България, Национален земеделски форум: ОСП след 2020 г, Конференцията: БГ храни на масата и други.
AB Communications е издател на онлайн медията Agrozona.bg – един от най-четените специализирани сайтове в България, посветен на сектор Земеделие – с над 200 хил. читатели месечно. Ние издаваме и Списание „А ЗОНА“ – бутиково месечно издание за агробизнес, обхващащо всички сектори на селското стопанство.